New work for summer

Prezentuję moją nowa prace… znaczy się nowa zakończona prace haha.

Nie trwało to zbyt długo, a powodów jest wiele.

Na początku cieszyłam się bardzo, że będę pracowała jako kelnerka. Miałam tak w głowie, że jako studentka chce podjąć się przynajmniej raz takiej pracy i mi się trafiło!
Fajna dzielnica w centrum Paryża, francuska restauracja z winami…

Wszystko super, oprócz szefa… atmosfera średnia, było więcej sprzątania niż obsługiwania ludzi…
Tak znienawidziłam tę prace, do potęgi. Ale cóż, zawsze mam jakieś doświadczenie i zrobiłam trochę przez tydzień.
Wiem już w jakich miejscach szukać pracy, a w jakich nie i od razu mówić konkrety!
Acha i muzyka była beznadziejna 🎼
A moje godziny pracy --> od 18h do 00h
Przemęczona byłam cały tydzień haha, ale trzeba było wypróbować.

Kilka punktów: 

1. Dokładnie sprawdzić gdzie się znajduje miejsce pracy
2. Zapoznać się z szefem
3. Powiedzieć swoje standardy, wszystko konkretnie
4. Nie dać się, ponieważ jak z jedn
ą pracą nie wyjdzie to będzie inna lepsza widocznie tak miało być.



Other type of french songs, maybe it's a cool song :)







Behind the bar And the chef's kitchen



French style... :) 🇫🇷
See you 💋

Komentarze

Popularne posty