Breakfast ideas #fitnotfit

Good morning! 
Oto moje śniadania! (lub czasami kolacje jak mam ochotę na słodkie i natchnienie do kreacji czegoś ładnego).😇
Moje smaki są tutaj!
W lecie jest najlepiej, ponieważ są najlepsze owoce sezonu!☀️Mega smaki, po prostu coś pysznego. Dodaje mi to chęć do życia(bez przesady haha dzień mi si eforze zaczyna), tyle energii nie trzeba żadnych energetyków ani tabletek. Okej, okej nie jem tego codziennie żeby nie przejadło mi się to, trzeba od czasu do czasu zmienia żeby nie wpaść w rutynę. Jeśli nigdy nie z probowałeś tego to najwyższy czas, prosta sprawa do zrobienia na rożne sposoby, co do smaku..
Truskawka, malina, banan, ananas, owoce leśne, wiśnie… 🍓🍒🍑🍌🍍


Płatki owsiane
Mleczko kokosowe lub inne mleko
2 łyżki jogurtu
Cynamon
Miód
Owoce (truskawki i owoce leśne)

Ugotować płatki owsiane na mleku, dodać opcjonalnie kapkę jogurtu, cynamon, miód i na koniec owoce do smaku! Ja również dodaje siemię lniane, sezam, chia…

I VOILA! Bon appétit!








Istnieje według mnie wersja fit i wersja pełna!
Czyli już tłumaczę:

Wersja fit:
1. Gotuje płatki owsiane lub kasze jaglana na wodzie i dodaje miód, lub czekoladę i następnie trochę owoców
lub
2. Dodaje do naturalnego jogurtu płatki owsiane i resztę dodatków!

Wersja pełna jest full optionale bez przesadzania. Gdy wybieram tę pełną to już do 14h nie jem nic... napełni to wasz brzuszek na pewno!
Do wyboru, do koloru jak komu smakuje! 🌟
Finito for Today

Check this: Oliviabukowska - nouw
See you!

Komentarze

Popularne posty