Cooking lover




Myślę i myślę, cały czas nad czymś myślę..
Jak zrobić to i owo, czy mi to się naprawdę podoba i czy innym się spodoba?
Stop tu nie chodzi o to, aby komuś się spodobało tylko mi! Ewentualnie potem rozwinąć ten pomysł, aby zachęcić innych, aby do niego dołączyli :)


Powiem tak moja pasiak jest gotowanie, robienie zdjęci i moda.
Gotuję od 5 roku życia, zaczynałam w kuchni z mamą i babcia! Zawsze mnie było dużo wszędzie haaha.

Pamiętam któregoś lata poszłam do kuchni udawałam, że coś robię i podkradłam babci jajka, makę, wodę i myślałam, że wyjdzie mi z tego ciasto. Poszłam do swojego pokoju, na mój mały stoliczek i zaczęłam robić to coś… Jestem taka, że lubię sama wszystko robić nawet jak mi to nie wychodzi, więc po długiej chwili zaczęłam prosić o pomoc by uratował ktoś moje biedne ciasto! Babcia mnie wzięła i upiekłyśmy razem pyszne ciasto, takie z przepisu oczywiście po babcinemu! :p
Z kuzynka na wakacjach lubimy też robić rożne nowe przepisy.
Kocham takie wspomnienia. Jeszcze 2-3 lata temu myślałam nad profilem kulinarnym, ale ten stres w kuchni i rygor to nie dla mnie. Wolę żeby to zostało pasią, a gotować i piec dla rodzinki i bliskich. Tu chciała się podzielić moimi wypiekami i daniami.


Greek salad

Salmon & leek

Salmon, barley groats, tomato & beetroot



Zucchini pancakes and mushrooms with sweet potatoes





Banana-oatmeal muffins


Cream Soup With Peas

Yoghurt (chocolate)cake 🍰








oatmeal with fruits 
banana& dates




 nectarine & extras





Komentarze

Popularne posty