Baywatch - Słoneczny patrol 🔥☀️



21.06.17


Dzień wyjścia w kinach filmu BAYWATCH we Francji. Byłam i powiem że super wrażenie! Film prześmieszny!

Dawane Johnson w roli Mitch'a Buchannon'a
Zac Efron jako Matt Brody
Jest między tymi dwoma ratownikami rywalizacja i co będzie dalej, to jest dopiero…
Seksowni ratownicy, a jeszcze seksowniejsze ratowniczki. Film o przyjaźni i wspomaganiu się nawzajem. Komedia lata 2017.
Alexsandra Daddario w roli Summer Quinn
Kelly Rohrbach - CJ Parker
Ilfenesh Hadera - Stephanie Holden

Moi zdaniem nie ma wulgaryzmu, nie ma szoku jak na rok 2017, film jest naprawdę kręcony z umiarem, nie ma scen z nadmiarem scen seksualnych jak to zazwyczaj  jest na pierwszym miejscu. Za to jest śmiech i zabawa, dobra dusza i pokazana przyjaźń i dawanie drugiej szansy.

Powiem tak film mi bardzo przypadł do gustu, można rożne rzeczy z niego wyścignąć ja wolę się skupić na Tych dobrych rzeczach, ponieważ w dzisiejszych czasach filmy są rożne i jest duże pranie mózgu zatem uważam, że tutaj jest dużo pozytywizmu!
Zachęcam do oglądnięcia! GO GO GO!

Acha… I jeszcze zapomniałam – muzyka jest super dopasowana do momentów scen i sytuacji nad morzem --> plażowa muzyka COOL


Nie spoinując chciałam jeszcze dodać, że pojawiają się 2 postacie dodatkowe, które na pewno znacie, ja nie miałam pojęcia, że one znajdą się w filmie! Miła niespodzianka!


Look at this!


Najnowsza wersja Słonecznego Patrolu z la 80's! Na wakacjach kocham to oglądać, chce mi się jechać nad morze i wyrobić taka śliczna i idealna figure (można zawsze pomarzyć, a może kiedyś się uda😏).

Pomysły albo plany na wakacje?



Bye bye! We'll see you on holiday! 😘☀️

Komentarze

Popularne posty