Detox

Mały detoksik
Detox



Wiec tak mnie wzięło na 3-dniowy detoks bponieważ nie czyje się zby dobrze tak…
Chodzi o to, że mam jak każdy swój ideał wyglądu. Może nie taki ideał, ale mam Image w głowie sylwetki, która chciała bym mieć, no i wie do tego zmierzam do LATA!. :-D 

To tak mamy 3 dni detoksu przygotowującego organizm i oczyszczającego go. Baza tego detoksu jest cytryna ponieważ mam w sobie jakieś wspomagacze (często jest w dietach).
Rano nad szczot szklankę wody z sokiem z cytryny!
A następnie na obiad ryba, (bez mięsa 3 dni trzeba wytrzymać!).
Na kolacje jakaś zupę krem lub koktajl.
Na dzień 2 radzą pic same soki, zupki z warzyw i owoców, i to w dowolnej ilości!. :-) 

3 dzień mamy powtórkę 1 dnia, w którym na siadanie było 1/2 banana mieszana z orzechami… (można tez w koktajlu zrobić!).
Po tych 3 dniach można zacząć stosować jakaś dietę i tak zrobię, ale racze będę zdrowiej jadła, i dalej pila te pyszne koktajle! Kocham je!
Nie jestem dietetykiem, ale już raz próbowałam schudnąć i determinacja, zdrowe odżywianie, i sort robi DużO!

Trzeba tylko robić wszystko z umiarem!

Takie sniadanie po 3 dniach detoksu PERFEKT *.*


Dobre jest robienie naturalnych napojów na bazie wody tak ja z tymi butelkami VOSS!
Miesza się rożne owoce, dodaje miętę kto lubi zalewa się woda, następnie na całą noc zostawić i na rano mamy pełnowitaminowy napój bardzo dobry na detox. Można równie w butelce to rozrobić.

Radzone jest również nadszczo rano przed siadanie wypić szklankę wody z cystyną! (Jestem w fazie testowania tej rady! :-)).



Komentarze

Popularne posty