Śniadanko i detoks!

Breakfast & detox!


So yeah! Detox works! I convince ! 3 days detox and I feel better!

Więc tak! Detoks działa! Przekonałam się sama na sobie! Przez 3 dni od czwartku do soboty czułam się taka mnie nabąbowana, troszkę głodna ponieważ więcej jem normalnie. :-) Ale już próbuje mniej i lepiej jeść.
Dalej próbie wodę z cytryną nadszczo, przynajmniej pobudza i trochę mniej jem na śniadanie.


Takie małe śniadanka










Cereals, milk, yogurt, fruit, honey ...delicious and best breakfasts! 

Płatki owsiane, mleko, jogurt, owoce, miód… Pyszne śniadanko, lecz nie codziennie trzeba zmieniać, aby się nie przejadło.
Ja lubię takie w weekendy! Mam czas przygotować i zjeść w łóżeczku!
Śniadanie musi byc pozywne aby dotrwac do 11 a nawet do obiadu. Takie tresciwe śniadanie. 

Smacznego! 
Bon apetit!

Komentarze

  1. Według mnie detoks to nie zbyt dobry pomysł, ale na takie śniadanko bym się skusiła, nie ma to jak świeże owocki! ;)
    Może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie: megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty