Dream Time - Zakopane

Hola hola!
W tym danym momencie siedzie sobie na łóżkusłucham muzyki i pisze ten oto post. Jest dokładnie 16:27 (17.08.17) I najważniejsza informacja do podania jest to, że jestem właśnie w Zakopanem! Śpię u rodziny, ma domki na Gubalowce, toż koło wyciągu. Ten wyciąg nazywam RMF FM, ponieważ jest ich reklama przyczepiona i leci ta stacja od samego ranka! Na pewnokojarzą ci, co byli w Zakopanem (mam nadzieje ^^).
Nie przyjeżdżam do zakopanego co roku tak jak bym chciała tylko raz na czas, ale gdy już tam jestem to po prostu nie mogę sięnapatrzeć na te piękne widoki, lasy, góry, wody… Jestem taka radosna, dosłownie cały czas. W przed ostatni dzień był mójoczekiwany rodzinny grill! Powiem tak w górach to jest jednak coś innego. Jak dla mnie to jest zupełnie inny świat.
Lubię tę inna nutkę folku podhalańskiego 🎶
Moim zdanie jest to tak romantyczne miejsce… że nie będę nic mówiła tylko zachęcam jak by któż nie wiedział, gdzie jechać ze swoja druga posuwka to polecam Zakopane (oczywiście z widokiem na góry).
Dobrze dobrze post dodałam parę dni po. Troszkę się spóźniłam hahaa, ale to przez ładowarkę do komputera powiedzmy i niech tak zostanie 😋
Teraz spam zdjęciowy! GO GO GO 

Widoki już się nam prezentują parę kilometrów wstecz i są one przepiękne! ❤️
Oto mieszkanko które towarzyszyło nam przez te 4 dni, a raczej my jemu haha :)
Widoczek z okna
Chodzenie po Krupówkach i po Gubałówce było bardzo relaksujace, jak i jedzenie dobrych potraw! :D
Burger góralski (podawany bez bułki) 🍔😍
Tutaj lody naturalne o smaku jagodę i truskawki smak przepyszny rurownie jak ta rurka z kremem. A tak dawno jej nie jadłamMmmmm…❤️ Spełniło się!
Pyszne lody na bazie belka z kozy, coś innego, całkowicie inny smak. Ten jest truskawkowy. Jadłam je właśnie w Zakopanem i to było jedyne miejsce na całym podchodu, gdzie to jest sprzedawane, jest to właściwie nowość, ale gorąco polecam, jest warto spróbować coś nowego. 🍦🍧
Cioci gotowanko
pięknym widokiem
Teraz oprowadzam was po Gubałówce i Krupówkach!
See you soon! I hope that you like it :D 🇵🇱🏔

Komentarze

Popularne posty