Jem zdrowo ♕ 👏🏽





W związku z tym, że chce schudnąć, mowię to już setny raz hahaha, postanowiłam zrobić taki post. Śniadania i posiłki, które mi dają dużo pomysłów na tworzenie swoich własnych kreacji kulinarnych (ale takie na szybko, bo trzeba potem lecieć na wykłady).
Na śniadanie wolę mało zjeść, ponieważ jak zjem coś treściwego jak płatki z mlekiem, owsiankę, jogurt z posypka czy kanapeczki z białym serkiem, od razu otwiera mi się apetyt.
Rano zaczynam od picia szklanki wodzy z cytryną, następnie robie sok z marchewki (dodaje czasami jabłko i pomarańcze).
Na obiad ostatnio lubię naleśniki fajitas, z pesto, kozim serem, papryka, sałatka.. bardzo lekkie i smaczne.

Poza tym jem dania jak spaghetti bolognaise, ryż z mięsem i warzywami, sałatki, kasze z rybą i sosem... Probuję w mniejszych porcjach i wszystko robię sama, nie jest to już gotowe.

Na kolacje wymyślam i biorę to, co mam pod ręką gdy na obiad już miałam ciepły posiłek. Towarzyszą mi również owoce, i jogurty. 

Jem ich trochę mniej ponieważ mam małe uczulenie na laktozę od paru lat, ale nie wyobrażam sobie wykluczyć kompletnie mleko i mleczne produkty.
Uwielbiam gotować, ale również piec zwłaszcza z mamą (przypomina mi to dzieciństwo).♡ Ostatnio nie mając paru składników zastąpiłyśmy czymś innym jak płatkami owsianymi, kisielem, sokiem malinowym i wyszło bardzo dobre, zdrowe ciasto a miały wyjść słodkie ciasteczka haha.

Będę umieszczała zdjęcia jedzonka, gdy będzie taka możliwość! 


My little photographs of my little creations 

Mango + musli + banana + yogurt

Pumpernikiel (chyba haha) + dżem 


 Jogurt + płatki + cynamon + ziarenka




Mozzarella + tomato 


Szarlotka 


Będą lepsze zdjęcia i przepisy za niedługo. Podawajcie wasze przepisy! :)


Next post I think he will be a motivation for my purposes and to do.
See yoooou

Komentarze

Popularne posty