1, 2, 3 wychodzisz TY!



Hej, wszystkim wzięłam postanowienie, że spróbuje ponownie trzymać tego bloga regularnie, będzie on moim port folio, czyli BOOK-iem z moimi własnymi zdjęciami i nieco od czasu do czasu inspiracjami z internetu mam nadzieje, że się spodoba i będzie ciekawy dla niektórych.

Kocham robin zdjęcia dla przyjemności i pracuje nad tym, aby one były coraz doskonalsze, szukam modeli wśród znajomych, ładnych miejsc do fotografowania, po prostu to, co mi się spodoba! Próbuje przerzucić moja wizje na moje zdjęcia żeby

moc pokazani innym to, co ja widzę, to piękno wkol mnie, to, co sprawia, że cieszę się każdego dnia.

Właśnie teraz przyszedł mi taki pomysł do głowy, aby cieszyć się każdym nie, robić to, co lubię gdy mam czas i zrobiłam wszelkie obowiązki. Dodawać sama sobie siły na co dzień i przestać marudzić.
Zdjęcia i filmowania stwarzają mi przyjemność i marzenia wiec trzeba z  myślą iść w dal.

Porady nie dla mnie, lecz moim celem jest stworzyć swoją witrynę. Cos poza uczelnią, co mogłabym pokazać kiedyś komuś, aby było przyjemne dla oczu.

See you❀

Komentarze

Popularne posty