Trening!

Lato już tuż tuż… Więc do roboty!
Zaczynamy ćwiczyć, żeby mieć świetna formę.



I właśnie tę muzyka mnie motywuje do ćwiczeni i podobne remiksy tez bardzie ruchliwe! ;-)


Kupujemy sobie dresy, spodenki, fitnesowe ciuchy i jedziemy!



Let's go to work! ♥ ♡






 Wyrzeźbić sobie ciało i pośladki jak się chce właśnie oto parę ćwiczeń!




 Dajemy rade! MOTYWACJA!



Super ćwiczenia!


Właśnie kupiłam sobie  Piłkę Pilates „Gym Ball” i 2 ciężarki po 1kg.
(Chciałam różowe, ale były tylko po 0,50kg, ale nie ważne mam i te!)
Znalazlam w Decathlonie po 10€ piłke i 5€ ciężarki.
Bardzo pomagają te ćwiczenia właśnie je testuje!

Do tych ćwiczeń zdrowe jedzenie jest bardzo ważne, dużo owoców i warzyw. Pić dużo  wody. Poza tym można pić wodę z cytryną przed posiłkami, aby szybciej spalał się tłuszcz!

A drugi przepis to ciepła woda cytryna, 1 łyżeczke pikantnej papryczki w proszku i 1 łyżke soku jabłkowego. Wszystkie składniki zmieszasz i wypić po zjedzeniu.
Ten napój wytwarza ciepo, które pali jeszcze więcej kalorii niż cytryna. Nie stosowacz za często, zostawiac pare dni ponieważ może to być mocne dla niektórych osób.









Tym właśnie można dążyć do chcianych efektów! Dla mnie oto piękna figura! Każdy robi według swoich upodobań! :-)










Tak na ostatek podobają mi się figury Ariany Grande, Kelli Berglund…

Oto parę zdjęć na motywacje jak one schudły!
Before/After 


Ariana Grande 

Miley Cyrus

 Lea Michele

Raven-Symoné

Ariana Grande...!


MOTYWACJA I POWODZENIA! 
MOTIVATION AND SUCCESS! 

Komentarze

  1. Hej :) fajny post :) zapraszam do mnie na nowy post z ćwiczeniami - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że Ari tak schudła - cudowna jest :o
    Uwielbiam takie motywujące posty! Super ćwiczenia, już sobie zapisałam te na brzuch, haha musimy wyglądać dobrze do wakacji! :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękna, a ta jej figura SUPER!
      Dziękuje!♡
      Dokładnie trzeba się wziąć do roboty zeby super wyglądać na lato. ;-)

      Usuń
  4. Dziekuje! ♥
    Obserwuje tez! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty